28/01/2010

Το iPad ήρθε, το ενδιαφέρον έφυγε.


Αυτό είναι το περίφημο iPad. Μας ζάλισαν τα δημοσιεύματα τόσο καιρό, το συνεχίζω και εγώ τώρα. Αν και είναι νωρίς για εμπεριστατωμένη άποψη, με μια πρώτη ματιά δεν φαίνεται να αποτελεί τη ρηξικέλευθη συσκευή που κάποιοι περίμεναν. Για άλλους αποτελεί το απόλυτο νέο gadget στην νέα κατηγορία μεταξύ τηλεφώνου (smartphone) και laptop.

Τι ακριβώς κάνει; Πέρα από ότι είναι όμορφο, λεπτό και έχει ένα δαγκωμένο μήλο για σήμα, κάνει ότι μπορούν οι χιλιάδες εφαρμογές που μπορεί κάποιος να αγοράσει. Μόνο θυμηθείτε: Ένα ένα τη φορά γιατί δεν έχει multitasking. Που σημαίνει, σχεδόν άχρηστο για επαγγελματική χρήση. Φαντάζεσαι;


-Μου έστειλες mail;

-Ωραία, κάτσε να κλείσω το κειμενογράφο (word), να ανοίξω ένα broswer να κατεβάσω (που αλήθεια;) το attachment, να κλείσω το browser, να ανοίξω το attachment και θα σου πω. Α, και που είσαι, άσε το iphone χτυπήσει αρκετά, μπορεί να μη το ακούσω, γιατί ακούω μουσική από το ipod, αφού το ipad δεν έχει multitasking και δε μπορώ να γράφω και να ακούω μουσική ταυτόχρονα..


(5 λεπτά αργότερα)


-Ρε μαλάκα, flash αρχείο έστειλες; Και πως να το δω ρε το flash με το iPad; 
-..iGamis' !!!



Αξίζει λοιπόν τον κόπο; Θα παραπέμψω στην αφοπλιστική απάντηση που πέτυχα σε ανώνυμο σχόλιο στο σχετικό άρθρο της Ελευθεροτυπίας:
 Και βέβαια θα το αγοράσω, θα είμαι απ' τους πρώτους, μόνο που πρέπει να πάω στη τράπεζα και να τους παρακαλέσω να μου αυξήσουν το πιστωτικό όριο, θα πάω στην tsifoubank και θα πέσω στα πόδια τους, στις άλλες δεν μπορώ, έχω σταματήσει να πληρώνω. Και μετά να δεις σερφαρίσματα και φίλους στο facebook, να θυμάμαι όμως ν' αλλάξω τους κωδικούς μη μου χακάρουν το λογαριασμό, στο facebook εννοώ, τους άλλους τους τραπεζικούς άστους Eίναι όλοι στο κόκκινο από τότε που με βάλανε part time στη δουλειά, ευτυχώς διότι τους άλλους τους διώξανε, γιαυτό δεν έχω τι να κάνω, μόνο το σερφάρισμα μου μένει, βιβλία δε διαβάζω, ούτε εφημερίδες, μόνο αθλητικές, τι να τις κάνω τις εφημερίδες, οι πολιτικοί μας έχουνε καταστρέψει, και από τα 2 κόμματα εννοώ, από αυτά που ψηφίζω εναλλάξ. Μόνη μου παρηγοριά πλέον είναι οι φίλοι μου στο facebook.


0 comments:

Post a Comment